page_banner

nutizie

Agisce cum'è una impresa statale, è fate un bonu travagliu in a prevenzione è u cuntrollu di l'epidemie è a ripresa di u travagliu è a produzzione

In fronte à l'epidemie, Beijing Tianhai Cryogenic Equipment Co., Ltd. hà datu un ghjocu pienu à u spiritu di esse una impresa di fabricazione statale, è hà ripresu ufficialmente u travagliu u 10 di ferraghju 2020. Mentre facia un bonu travagliu in a prevenzione è u cuntrollu di l'epidemie, acceleremu a ripresa di u travagliu è a pruduzzione, è ripiglià gradualmente a produzzione è u funziunamentu per assicurà a consegna di ordini domestici è stranieri.
1. E misure di prevenzione di l'epidemie saranu cumpletamente implementate per rassicurà l'impiegati。
Questa epidemia hè ancu una prova è eserciziu per l'imprese. In un periodu di emergenza, pò riflette megliu a rispunsabilità suciale è a cura umanistica di l'imprese statali. Per fà chì l'impiegati si sentenu à l'aise è cuncentrazione nantu à u so travagliu, a cumpagnia implementa strettamente una serie di misure di prevenzione epidemica, cum'è u monitoraghju di a temperatura à l'entrata in a fabbrica, l'equipaggiu è a distribuzione di materiali di prevenzione di l'epidemie, a disinfezione di l'uffizii, i pasti separati in u so travagliu. a cantina, a misurazione di a temperatura è a disinfezione di i bus navetta, per assicurà un ambiente di travagliu sicuru è assicuratu per l'impiegati.

hfgh (1)

hfgh (2)

hfgh (3)

2. A ripresa di u travagliu è a pruduzzione serà realizatu in modu ordinatu, è a pruduzzione è a consegna tornanu gradualmente à a norma.
Per compie i travaglii annuali di l'affari è scuntrà a consegna di ordini di i clienti, a cumpagnia hà fattu un pianu detallatu di pianificazione di a produzzione, è hà attivamente prumuvutu a coordinazione di i materiali di produzzione, u piazzamentu di u persunale tornatu, a gestione di a produzzione in situ è ​​altri travaglii, produzzione. capacità di ricuperazione stabile, per assicurà a consegna di ordini di i clienti.

Natu à u sole, vola contr'à u ventu, brava u ventu è l'onde, torna cum'è à ! Rendemu tributu à l'eroi chì cumbattenu l'epidemie in prima linea, ma rendemu ancu tributu à tutti quelli chì travaglianu in pusizioni ordinarie, in silenziu. Unemu cum'è unu è travaglià inseme per vince a battaglia contr'à COVID-19 u più prestu pussibule.

hfgh (4)

hfgh (5)

hfgh (6)

hfgh (8)

hfgh (7)


Tempu di posta: 17-aug-2021