page_banner

nutizie

Beijing Tianhai Cryogenic 12 serbatoi di stoccaggio LNG aiutanu Hebei Zaoqiang LNG stazione di almacenamento di rasatura di punta

In l'inguernu di 2017, assai zoni in u nordu di u mo paese hà avutu una situazione di "senza gasu". In vista di questu, in 2018, a Cummissione Naziunale di Sviluppu è Riforma è l'Amministrazione Naziunale di l'Energia anu publicatu inseme l'"Opinioni nantu à l'accelerazione di a Custruzzione di Impianti di Stoccamentu di Gas è A Migliurazione di u Mecanismu di u Mercatu di u Serviziu Ausiliariu di Rasatura di Piccu di Stoccaggio di Gas" (Riferitu cum'è " Opinioni"), chì clarifica e rispunsabilità è l'obligazioni di u guvernu, cumpagnie di furnimentu di gas, cumpagnie di gas urbane è altre parti ligati per a rasatura di u piccu di almacenamiento di gas. Per accelerà a custruzzione di stazioni di almacenamentu di gasu, l'"Opinioni" traccianu una "linea rossa" per a capacità di almacenamento di gas di tutti i partiti. Da u 2020, e cumpagnie di furnimentu di gasu duveranu avè una capacità di almacenamento di gas di micca menu di 10% di u so voluminu di vendita annuale cuntrattu, è e cumpagnie di gas urbane devenu avè una capacità di almacenamento di gas di micca menu di 5% di u so cunsumu annuale di gas. À u listessu tempu, i guverni di u populu lucale à o sopra à u livellu di u cuntatu Almenu a furmazione di una capacità di almacenamentu di gasu micca menu di a guaranzia di a dumanda media di ogni ghjornu di a regione amministrativa per 3 ghjorni.

In risposta à a pulitica naziunale, à a mità d'aostu 2019, Beijing Tianhai Cryogenic Equipment Co., Ltd. hà participatu à u prughjettu di a stazione di almacenamento di rasatura di 12 150 m³ di Hebei Zaoqiang Zhongmu. Stu prughjettu hà una capacità di almacenamento di LNG di 1,800m³, chì hè a più grande capacità di rasatura di punta in 2019. Una di e stazioni di riserva. Da tandu, un altru passu solidu hè statu fattu versu u scopu di "gasifying Hebei".

2

A stazione di peaking di emergenza di LNG generalmente almacena LNG, è realiza a gasificazione è a trasmissione quandu u gasu hè adupratu in a rete di pipeline durante l'ore di punta. Hè comunmente equipatu di cisterne di almacenamiento criogeniche di LNG, vaporizzatori, skids di regulazione di pressione è misurazione, etc., di quali i tanki di almacenamiento LNG sò i più in stazioni di punta di emergenza. Unu di l'equipaggiu chjave.

I tanki di almacenamento di 12 150 m³ sta volta sò stati tutti fabbricati è furniti da Beijing Tianhai Cryogenic Equipment Co., Ltd. U gas naturale liquefied (LNG) almacenatu pò esse usatu cum'è riserve d'emergenza è rasatura di picchi di gas naturale in l'invernu, chì ponu efficacemente alleviate a carenza. di gas naturale durante u piccu di u cunsumu di gasu lucale in l'invernu. Cù u rapidu sviluppu ecunomicu è l'enfasi di u paese nantu à a prutezzione di l'ambiente, a dumanda di gas naturale hè in crescita ogni ghjornu. u mo paese hà inauguratu una nova era di u sviluppu di LNG. Cumu fà un bonu travagliu in stazioni di rasatura di punta di emergenza LNG hè diventatu un novu prublema chì facemu.

1

Beijing Tianhai Cryogenic Equipment Co., Ltd. hè un fabricatore internaziunale specializatu in a produzzione di l'aria liquefied à grande scala, u gas naturale liquefied (LNG), l'anidride carbonica liquida è altre equipaghji di almacenamentu criogenicu è trasportu. I so prudutti includenu ancu diversi contenitori di cisterna criogenicu è tanki di almacenamentu criogenicu di LNG marini, è hà una ricchezza di prestazioni è sperienza di produzzione di prudutti in scatuli di cisterna è tanki marini. A capacità di produzzione annuale pò ottene più di 2500 tanki di almacenamento di diverse specificazioni. A cumpagnia hà una certificazione internaziunale è una sperienza di gestione di l'operazione internaziunale è una larga gamma di capacità di trasfurmazioni di l'equipaggiu; pò fabricà prudutti d'alta qualità in cunfurmità cù i normi domestici è stranieri.

3

Beijing Tianhai Cryogenic Co., Ltd. pò pruduce tanki di almacenamentu fissi chì varieghja da 1m³ à 500m³. Assicuratevi di risponde risolutamente è sustene a determinazione di u paese à stabilisce una stazione di rasatura di punta di riserva! Accelerate a prumuzione di u gasu à u carbone è i prughjetti industriali è cummerciale di carbone à gasu per fà cuntributi à a realizazione di l'acqua turchina è u celu turchinu di a patria.

 

Furnisce à i clienti prudutti eccellenti è servizii d'alta qualità hè u scopu di Beijing Tianhai Cryogenic Equipment Co., Ltd., è a migliione cuntinua per risponde à l'aspettattivi di l'utilizatori hè u scopu di travagliu di Beijing Tianhai Cryogenic Equipment Co., Ltd.


Tempu di posta: 02-02-2021