page_banner

nutizie

Felicitazioni à Tianhai Cryogenics per a consegna liscia di 2 set di tanki marini da 170 litri per a spedizione!

Innuvazione cuntinua per serve i clienti
U 10 di maghju di u 2020, dui tanki marini di 170 stand cuncepiti è fabbricati da Beijing Tianhai Cryogenic Equipment Co., Ltd. sò ghjunti à u cantiere navale di Liaonan è sò stati spediti cù successu.

Questi dui tanki marini 170-stand sò usati in u prughjettu di a nave di fornitura di guardia di putenza di 5000 cavalli di u Serviziu Naziunale di Oil Offshore di China. Sò equipaghji marini chì integranu i tanki di almacenamento di LNG è i spazii di cunnessione di i tanki di gas ("TCS"). Sò assai persunalizabili è difficili di cuncepimentu è di fabricazione. .

A consegna liscia è a spedizione di sti dui tanki marini 170-stand dimustratu cumplettamente a forte forza di Tianhai Cryogenics è hà stabilitu a fundazione per a consegna liscia di i 10 prudutti successivi di u prugettu.

Imbarcate in a nave
Da nunda à qualcosa, da qualcosa à l'eccellenza, nantu à a strada di l'innuvazione, avemu da cuntinuà à innuvà è praticà a trasfurmazioni di "Made in China à Created in China, è i Products Chinese à Chinese Brands" cù azzioni pratiche, cuntinueghjanu à innuvà, è serve i clienti!

0

0 (1)


Tempu di posta: 02-02-2021