page_banner

nutizie

Felicitazioni per a consegna riescita di dui serbatoi di carburante LNG 162m3

U 28 d'aprile di u 2021, Beijing Tianhai Cryogenic Equipment Co., Ltd. hà cuncepitu, sviluppatu è fabricatu in modu indipendenti dui tanki marini 162m3 cumpletati è consegnati cù successu.
U prughjettu di u cisterna di carburante di 162m3 di a Società di classificazione DNV-GL chì BTCE hà intrapresu à bassa temperatura hè statu consegnatu cù successu. Ancu s'ellu u voluminu di u tank hè chjucu, hà un grande diametru chì hè 4720mm è una gravità tutale limitata. Duranti l'implementazione di u prugettu, i dipartimenti di cuncepimentu, prucessu, fabricazione è ispezione anu comunicatu cumplettamente è cooperatu cù l'altri, è infine anu superatu e difficultà è cunsegnate cù successu à u cliente. Hè stata ricunnisciuta da i clienti, e società di classificazione è i pruprietarii di navi.
Cum'è una impresa di fabricazione statale, BTCE hè sempre stata impegnata à u travagliu prufondu è meticulosu, di tuttu u core per u serviziu di u cliente, è strive à fà bè, è fà un bonu travagliu di ogni tank, per aghjunghje gloria à a fabricazione di China, per a fundazione di a festa di centu anni rigalu !

gfh (3)

gfh (1)

gfh (2)

gfh (4)


Tempu di posta: 17-aug-2021